Powered By

Powered by Blogger

22.02.2009

І воно мені треба?

Схоже, захворіла... Поки що нічого впевнено сказати не можу, але симптоми мені не дуже подобаються :(
Ну що ж, борюся. Чай п'ю півлітровими чашечками, зараз полізу у ванну паритися... Навіть меду з'їм пару ложок (беееее, терпіти цю гидоту не можу)
Завтра на роботу, а то б я ще й винця червоного зі спеціями собі нагріла грамів так 250 :)

Я собі зовсім не подобаюся, коли хворію - стаю млява, робити нічого не хочеться і примусити себе ніякими силами не можу...

7 комментариев:

  1. одужувати і не хворіти!!!!! ;)

    ОтветитьУдалить
  2. Анаферон можно выпить для профилактики -))) и вообще ванну не желательно , но если примешь то сразу в кровать -))

    ОтветитьУдалить
  3. Дякую, друзі! Даю хворобі нещадний бій: напарилася, наїлася меду, з'їла пару цілющих пігулок, п'ю не знаю яку чашку чаю, лежу закутана по самі очі у ковдру.
    В ногах лежить кішка Катерина, на грудях - кіт Кузьма :)))

    ОтветитьУдалить
  4. Бідна моя дитинка!:) Выздоравливай поскорее! Я уже сделала вывод, шо болеть прикольно только в детстве. Еще работа такая... Я слышала что в вашей сфере больничные больше вего не приветствуются, сапожник без сапог, блина, куда ж, наверно, лучче ходить больных заражать...

    ОтветитьУдалить
  5. Все-таки на больничном - очень похоже на грипп. Решила не рисковать ни своим здоровьем, ни здоровьем коллег

    ОтветитьУдалить
  6. Правильно, отлежись, отдохни от них усех, и с новыми силами у бой! :)

    ОтветитьУдалить
  7. А мож, и не грипп... Какие-то симптомы смазанные... Хотя, бывает и такой вид этой гадости, лучше не рисковать.

    ОтветитьУдалить